CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Oct 11, 2010

Beraya Bersama...

Tahun ni aku rasa happy sangat..sebab dapat beraya bersama Hubby dan family...cuti panjang la katakan. Habis semua tempat kami meronda. Dari raya pertama sampai raya kesepuluh. Sampai penat dan letih yang tidak terhingga. Lebih seronok lagi dapat beraya dengan semua anak-anak sedaraku (14 orang je).

Bersama di pagi raya (sian hubby, masa nie perut dia tak sihat. sbb tu monyok je)

Di panggung wayang nak tenggol cerita Senario Asam Garam
(Dari kiri Kak Liza, Ieda, Mak Nak, Cik Jais, Mak Mertuaku, Bapa Mertuaku, Iema dan saya)

Dengan Hubby...

Di atas tangga (tunggu turn nak masuk)..

Dengan hubby lagi...

Raya Kedua...beraya di Batu Pahat (kg hubby)...

Saya dan hubby...

Tiga dara (baby) yang bakal di potong jambulnya...

Walaupun aku belum beranak tapi aku da pegang baby untuk potong jambul (anak Abang Zai dan Kak Anne)

My Hubby 27's birthday on 17.09.2010....

Ni adalah antara gambar-gambar yang sempat diambil sepanjang raya. Hope raya next year lagi seronok sebab da dapat beraya bersama baby ku....insyaAllah...

No comments:

Post a Comment