CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jul 16, 2010

Satu Cinta Dua Jiwa

Ku rasakan seperti ada kelainan pada diriku ini. Namun aku tidak pasti kenapa. Aku lalui hari-hari seperti biasa. Tanggal 28.06.2010 aku rasa 'period' aku lewat. Ku beranikan diri membeli 'pregnancy test kit' kat Watson. Balik umah terus buat ujian yang pertama.
Selepas 5 minit...keputusannya POSITIF...wahhhh!!!! I'm so excited. Nak bagitau pada hubby. Tapi tunggu dia balik keje dulu...nak buat kejutan pada dia.
Hubby balik ketika jam hampir ke pukul 9.00 malam...tengok mood dia dulu. Nampak macam ok jek...biar dia rehat..mandi...
Lepas jek dia mandi, aku pun bagi la kit tu kat dia. Dia terkejut. Bukan apa, sebab dia tak tau apakah bendanya tu. Aku pun explain kat dia. Sekali lagi dia terkejut. Then tersengih macam kerang busuk. He's so happy with that news. He's waiting about that news since we get married on April.
Akhirnya!!! kini pasti. Aku akan menjadi seorang ibu...ku sentiasa berdoa agar aku kuat untuk hadapi segalanya...dan selamat melahirkan 'baby' ku dan 'baby' ku juga nanti sihat dan sempurna....InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment