CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jan 25, 2010

Pagi Isnin Yang Cerah....

Salam semua...hari ini 25/01/2010. Hari Isnin terakhir untuk bulan Januari 2010 nie...kejap jek masa berlalu...genap juga satu tahun Arwah Azrul pergi. Macam terbayang2 senyuman dia...suara dia...ermmm...apa kan daya..Allah lebih menyayangi dirinya..
Untuk pengetahuan semua, Arwah adalah rakan opis saya..dia meninggal dalam satu kemalangan jalan raya pada 23.01.2009 di Jalan Kota Tinggi-Mersing....tiada siapa menyangka senyuman manisnya ketika aku terserempak dengan nya di pejabat 3 hari sebelum kejadian, itu adalah senyuman terakhir darinya untukku. Sebab pada keesokkan harinya aku bercuti sempena majlis perkahwinan kakak aku..aku sempat menziarahi arwah sebelum dikebumikan. Semoga Arwah tenang di sana...dan semoga Arwah ditempatkan di kalangan insan2 yang di sayangi di sisi Allah...amin (Al-Fatihah)...

1 comment:

  1. sedih jer... ari nih Laila.... kiter lak byk keje kat sini sampai tak tau nak wat yang mana satu... jumaat nih..lala ngan azhar nak kuar eh... kalo sebab ari tu lala cakap adzkha amik cuti gak kan? heheh takpe...kalo ada urusan.. kite leh gi sendiri..lagipun pas tu kiter nak amik baby kat kg....,

    ReplyDelete